Krimtime med Jørn Lier Horst - UTSOLGT

Bli med Jørn Lier Horst på et spennede foredrag på Moss bibliotek!
Jørn Lier Horst har bakgrunn som en av landets mest erfarne politietterforskere og er fast ekspertkommentator i Åsted Norge. Mest kjent er han som en av Nordens mest suksessrike krimforfattere. Han vil med bilder og eksempler fra sin etterforskningskarriere ta oss med i fotsporene til drapsmenn og andre brutale forbrytere - inn bak sperre-båndene, inn på åsteder og inn i sitt forfatterskap.

For bøkene sine er Jørn Lier Horst blant annet belønnet med den norske Bokhandlerprisen, Rivertonprisen, den nordiske Glassnøkkelen og den prestisjetunge Martin Beck Award.

I tillegg til krimbøkene om William Wisting skriver Horst også spenningsbøker for barn og unge, og står blant annet bak den populære serien om Detektivbyrå nr. 2.

Støttes av Mossebibliotekenes venner