Zoom in logo og reklame

NY FILMKLUBB ONSDAG 20. APRIL!

Like over påske slår vi til med ny digital filmklubb, hvor vi skal snakke om svenske «Tillsammans» av stjerneregissøren Lukas Moodysson! Filmen foregår midt på ’70-tallet og handler om en storfamilie i et kollektiv, hvor det blir hurlumhei når en nylig separert husmor flytter inn med sine to barn.

Logg deg inn med nasjonalt lånekort på Filmoteket og se filmen:

Tilsammans på Filmoteket

Filmklubben vil denne gangen være på Zoom slik som tidligere, da Facebook-alternativet for chatrom bød på tekniske utfordringer. Møtelenke og ID til rommet vil bli publisert siden.

Sjekk også ut den digitale filmklubbens egen Facebook-side:

Facebook filmgruppe

Her vil det bli lagt ut oppdateringer, diverse interaktiv filmmoro og gir muligheter for at du kan interagere og diskutere film når som helst.

Zoom inn zoom ut er sponset av Nasjonalbiblioteket, og våre samarbeidspartnere er Ålesund bibliotek, Kongsberg bibliotek, Verdal bibliotek, Moss Filmklubb og Norgesfilm.

Lenke til arrangementet

Møte-ID: 857 0777 2842