Må være medlem i MBV

Vennenes aften: Janne Stigen Drangsholt

NB: Kun for medlemmer av Moss biblioteks venner

Hver høst pleier vi å gjøre litt ekstra stas på venneforeningen vår. Det er jo takket være den økonomiske støtten fra «bibliotekets venner» at biblioteket kan lage de mange ulike arrangementene for store og små. Derfor denne spesielle kvelden for «vennene», og som vanlig blir det både forfatterbesøk, bevertning og smakebiter fra bokåret fra personalet.

Vi gleder oss til å få besøk av forfatter Janne S. Drangsholt, som har skrevet bl.a. trilogien om akademikeren Ingrid Winter. Drangsholt er til daglig litteraturforsker og professor i engelsk litteratur ved institutt for kultur- og språkvitenskap, i universitetet i Stavanger og er også kjent fra sine radioprogram og podcaster på NRK. Drangsholt starter kl. 19.00.

Dette er et gratis arrangement, men kun åpent for medlemmer av Moss Biblioteks Venner.

Vi vil gjerne ha flere venner! Årskontingenten er kr 200. bankkonto: 1080.18.27913—vippsnummer: 532207 (NB bruk kjøp og betal-knappen når du betaler med vipps) viktig at du oppgir navn ved betalingen.