Participate in the event

Zoom inn/Zoom ut - virtuell samtale med dokumentarregissørene Jan Dalchow og Kari Anne Moe

Onsdag 9.mars 2022 kl. 18.00 slår virkeligheten tilbake idét vi inviterer til virtuell panelsamtale med dokumentarregissørene Jan Dalchow og Kari Anne Moe om ungdommene de har udødeliggjort på film!

Marginaliserte, engasjerte, utenforstående, innenforstående, frigjorte og undertrykte, provokative og anerkjente - alle de unge menneskene det norske folk har vært så privilegerte å stifte bekjentskap med - og som du nå også kan bli nærmere kjent med!

Jan Dalchow - lenke til filmografi på Filmoteket

Kari Anne Moe - lenke til filmografi på Filmoteket

Logg deg inn med lånekort og se filmene til Dalchow og Moe på filmoteket.no.

Arrangementet vil foregå via Facebook - følg lenken i grønt!

Filmklubben Zoom inn zoom ut er bibliotek-Norges egen digitale filmklubb, sponset av Nasjonalbiblioteket. Mossebibliotekene arrangerer klubb # 6, og samarbeidspartnere er Ålesund bibliotek, Kongsberg bibliotek, Verdal bibliotek, Moss Filmklubb og Norgesfilm.