100 kr.
Participate in the event

Bokfest med Levi Henriksen & The Babylon Two

Vi gleder oss til et gjensyn med levi henriksen!

Han har med seg trommeslager Finn Lilleseth og bassist Morten Andreassen i denne forestillingen, som best kan kalles intet mindre enn musikalsk litterær standup slik du kanskje ikke har sett det før, får vi høre mer om de 87 refusjonene før han ble antatt, de over 30 skjønnlitterære bøkene og de ti plateutgivelsene.

Vi får høre mer om de mildt sagt skremmende opplevelsene som skuespiller i Bent Hamers «hjem til jul» (basert på Henriksens «bare mjuke pakker under treet»), og merkelappen han noe motvillig har fått som hele Norges julenovellist.

Men mest av alt får vi høre om hva som får Henriksen til å tikke både som musiker og forfatter, hvem og hva som har gjort ham til den kunstneren han er og den lange veien fra å være en liten pinsevenngutt med litt for stort hode fra ei lita hillbillybygd utenfor Kongsvinger, til å bli en av landets mest folkekjære forfattere og særegne rockepoeter.

Som alltid når det er bokfest i biblioteket, er «bibliobaren» åpen og det selges forfriskninger av ymse slag.

Dørene åpner kl. 18.00 og billetter kommer på Ticketco.

Bokfesten støttes av Moss biblioteks venner.