Gratis billetter på Ticketco
Participate in the event

Geir Lystrup og Geir Otnæs holder konsert for besteforeldre og barnebarn

(Foreldre og andre viseglade folk har også adgang!) Gratiskonsert for besteforeldre og barnebarn

Geirr Lystrup er på vei med sin trofaste musikerkollega Geir Otnæs, virtuosen på trekkspill! Med seg har de både nye og gamle viser for store og små. Etter over førti år på viseveien er Geirr stadig på farten med nye og gamle sanger.

Publikum får høre gamle slagere for små og store, og allsang blir det sikkert også innimellom i en trivelig stund som Geirr og Geir kaller et musikalsk samvær.

Geirr Lystrup har en variert produksjon bak seg med flere barneplater: bl. a. Maurits, Brakar og Sangen om Yebo.
Mange vil huske radiohits som Wenche med C, Honninghumla og Sommar i september. Fem Spelemannpriser er det blitt for egne CDer.

Geir Otnæs har spilt trekkspill fra han var 8 år gammel, og siden den gang har han vært en aktiv trekkspiller og vokalist. I løpet av et langt liv som trekkspiller har han turnert i det meste av Norges land, og i Danmark, Sverige, Tyskland, Østerrike, Italia, Grønland, Island, Færøyene, og Lousiana, USA.

Otnæs har vært innom mange forskjellige sjangere: Blues, rock, gammeldans, pop, diverse dansemusikk, folkemusikk, folk-rock, irsk, shanties, tex-mex, og ikke minst cajun- og zydeco-musikk fra Louisiana (to plater med Bygg Band).

Konserten er en gave fra Mossebibliotekenes Venner.