160 kr.
Participate in the event

Intimkonsert: Harald Hougaard -The One Man Beatle

Bli med på en unik opplevelse på Moss bibliotek – en intimkonsert der vi tar deg med på en reise gjennom Beatles' musikkhistorie.

Opplev trubadur Harald Hougaards tolkninger av noen av de største klassikerne som "Yesterday" og "Here comes the sun", samt noen skjulte perler fra bandets enorme produksjon. Mellom låtene vil Harald dele interessante anekdoter og historier om sangenes opprinnelse og bandets utvikling på sekstitallet.

Men det er ikke alt! Vi er også stolte av å ha med sjokolademaker Anne Kristin Bakke, som vil tilby deg en unik smaksopplevelse med sine spesiallagde sjokolader – en til hver av de fire medlemmene i bandet: John, Paul, George og Ringo. Bli med oss på en uforglemmelig kveld full av musikk og søte fristelser. Bibliobaren er åpen og det selges forfriskninger av ymse slag! Bestill billettene dine nå på ticketco ved å klikke på den grønne knappen - Pris kr 160,-.