Kr 100,-
Participate in the event

Velkommen til bokfest i Moss bibliotek!

Gå ikke glipp av en aften med fortellinger, lyrikk og musikk på biblioteket!

Hilde Hagerup kommer for å fortelle om boka om sin far, Klaus Hagerup. Deretter blir det en musikalsk forestilling i erindringen og kjærlighetslyrikkens navn. På scenen står musiker og låt-skriver Haakon Ellingsen, og med seg har han musikerne Jacob Holthe Thorsen og Gaute Storsve . “Kjærlighet, angst, død, barndom - og en alle tiders sommer!", er blitt en musikalsk forestilling om Inger Hagerup, hennes liv, virke og diktning.

Det blir tonesatte dikt av Inger Hagerup, men også noen av Ellingsens egne låter, som fletter seg fint inn og er med på å understreke de forskjellige temaene og de ulike følelsene.

Som alltid når det er bokfest i biblioteket, er “Bibliobaren” åpen og det selges forfriskninger av ymse slag. Dørene åpner klokken 17:30, Hilde Hagerup forteller fra kl. 18.30, det blir pause fra 19.30 og konsert fra kl. 20.00.

Billetter selges på Ticketco for kr 100,-.

Støttes av Moss biblioteks venner.