Bibliotekets bokkafe - med forfatter Hilde Brunsvik

Denne gang ønsker vi velkommen til forfatter Hilde Brunsvik, som kommer fra Moss.

Hennes siste bok, Kamma Emma, er en roman om fire generasjoner kvinner og mennene deres. Hovedpersonene Kamma og Emma er tvillinger og fødes inn i en grossererfamilie på beste vestkant i Oslo tidlig i forrige århundre. De er svært ulike, men uløselig knyttet sammen.

Vi følger dem og den store søskenflokken deres gjennom barndom og ungdom og inn i krigen. Dette er både en slektskrønike og en historisk roman og store deler av handlingen foregår på Hvaler, der jentenes mor har sin familie fra.

God bok - vi gleder oss til å ha en samtale med forfatteren og høre henne fortelle mer om boka si.

Kaffe og kake serveres som vanlig og vi ønsker velkommen til en trivelig bokkafe!