Mossebibliotekene på Miljøfestivalen i Moss!

Mossebibliotekene har den ære å få delta på årets Miljøfestival, 27. august, i Kanalparken!

Vi stiller med bokhyller fulle av bøker som er helt gratis og gjør oss klar til å inspirere og la oss bli inspirert til å ta gode miljøvalg, sammen med resten av Moss denne søndagen!

På vår stand blir det alt fra Gjenbrukspoesi med superkunstneren, Nina Vestbys Moss It Up og Poetry Take-Away. Det blir også høytlesning og lesestund for de minste (3-9 år), men alle som liker å bli lest for kan komme og høre billedboken: Greta og kjempene bli lest og fortalt. Vi flytter for anledningen lesekiosken ut i Kanalparken, så ta med deg bøker du har lest og som du tenker at noen andre kan få gleden av, for her blir det mulighet for å bytte bøker.