Kun for medlemmer av Moss biblioteks venner

Vi inviterer Mossebibliotekenes Venner til ”Vennenes aften!"

Til medlemmene av Mossebibliotekenes venner: Kjære venner! Hold av tirsdag 6. desember. Da inviterer Mossebibliotekenes venner til ”Venners aften” i Moss bibliotek. Dørene åpnes kl. 18.00.

Vennene vil først bli tilbudt kaffe/te med litt å bite i.

Deretter blir det tradisjonen tro forfattermøte. Denne gangen kommer Simon Stranger. Han vil kåsere om sitt forfatterskap og fortelle om sine siste bøker.

I den påfølgende pausen får dere varm suppe med tilbehør og drikke til. Og det blir selvsagt loddsalg – med mange fine bokpremier.
Som avslutning vil ansatte fra biblioteket presentere nye bøker av året for oss.

Dette er et gratis arrangement, men kun åpent for medlemmene av ”Mossebibliotekenes venner” som har betalt kontingenten. Men nye medlemmer er hjertelig velkommen til "Venners aften" og kan ordne medlemskapet der. Inviter gjerne noen med som ønsker å delta på "Venners aften" og bli nye medlemmer. Nye medlemmer i november/desember har gratis medlemskap i 2023. Vanlig medlemskap koster kr. 200.

Det er IKKE forhåndspåmelding til "Venners aften".

Vennlig hilsen
Mossebibliotekenes venner