Langs, stier, tjern og kyst med Svein Syversen

Svein Syversen lanserer bind 3 av den populære turboka "Langs stier, tjern og kyst" og i den anledning kommer han til Rygge bibliotek. Syversen viser bilder og snakker om noen av turene i boka.

Bli med på et foredrag om hva naturen i Østfold har å by på. Rygge bibliotek får besøk av forfatter Svein Syversen, som blant annet har skrevet bøkene "Fjella i Østfold" og "Storskogen i Østfold: min kjærlighet i ord og bilder". Bøkene til Syversen er gjennomillustrerte med bilder og rike på lokalhistorisk materiale som han har samlet gjennom utallige turer og møter med kjentfolk i hele Østfold over flere år. Syversen lanserer nå det tredje bindet i serien med turbøker "Langs stier, tjern og kyst", og denne boken inneholder flere tips til turer i Mosseregionen.

Hør han fortelle om bokserien og skriveprosessen når han kommer på Rygge bibliotek. Det vil også være mulig å kjøpe det siste bindet i etterkant av arrangementet.