Brosjyrecover

Vårens program er klart!

av Tor Magnus Jonassen
30.01.24
Vi byr på et mangfoldig og spennende program for barn og voksne på Mossebibliotekene denne våren!

Vi tilbyr hver uke kurs i: nettbrett for seniorer, redesign/design av klær for barn og ungdom, slektsforskning, språkopplæring på språkkafeen og advokatvakt - i tillegg har vi gamingrom som er åpent hver torsdag kveld, lydstudio for musikk & podcast produksjon som kan bookes etter avtale, frøbibliotek og mye mer.

Utover våren vil vi arrangere spennende forfattermøter, filmvisninger, barneforestillinger, klimadebatt og, dere kan få med dere foredrag om bl. a. fremtidsfullmakt, dyrking av grønnsaker, dyrevern og demens.

Vær oppmerksom på at det vil komme flere arrangementer utover våren som ikke står i brosjyren. Disse vil vi markedsføre gjennom våre sosiale medier, på vår Facebook og her på hjemmesiden.

Klikk på ikonet under for å laste ned brosjyren!